Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

September 29, 2009

Kesihatan...

Ada orang mengatakan saya seperti tidak sihat...bukan seorang dua tetapi ramai...mungkin kerana terlalu sibuk saya kurang berehat...tidur tidak mencukupi tapi makan terlebih...untuk dua tahun memang itu semua terjadi pada saya...pada bulan ramadhan dulu berat badan saya menurun...saya tidak mempunyai penyakit setakat ini..Alhamdullillah...semoga untuk selamanya..cuma saya akan memakan vitamin yang lebih selepas ini untuk mengekalkan stamina...hati?ada orang berkata jika kita tidur atau makan sebanyak manapun tetapi hati tidak ceria...itu juga akan membuatkan kita tidak berseri...mungkin..entahlah...perasaan sukar untuk dimengertikan...selagi termampu saya akan bertahan.

No comments:

Post a Comment