Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

August 3, 2010

Meningkatkan Traffic Blog.

Assalammualaikum....
Hari ini saya ingin memperkatakan tentang meningkatkan trafffic blog.  Walaupun sudah lama menulis blog tetapi kerana kesuntukan masa, baru hari ini saya dapat menggunakan feed burner dan alexa.  Dua perkara yang perlu ada untuk meningktkan jumlah pelawat ke blog kita.  Kelmarin saya ping untuk entri yang dibuat..Takpalah walaupun agak slow saya menggunakannya sekurang-kurangnya saya berusaha untuk memantapkan lagi blog saya.  Ada juga yang ingin mengupah saya untuk membuat blog mereka terutama untuk bisnes.  Berikan saya sedikit masa lagi untuk mendalami ilmu yang sepatutnya agar mereka tidak kecewa dengan apa yang akan saya lakukan untuk mereka.  Banyak lagi yang perlu saya pelajari..Insyaallah saya akan mencuba sebaik mungkin...terima kasih kepada yang sanggup berkongsi ilmu dengan saya...Ilmu yang baik jika dikongsi akan menambahkan ilmu yang ada....

No comments:

Post a Comment