Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

August 12, 2009

Rezeki...

Assalammualaikum...
Saya agak gembira dan tenang hari ini kerana dapat berbual dengan emak dan abang di pagi hari melalui telefon...Sekurang-kurangnya kerinduan terubat sedikit biarpun tidak menatap muka mereka...entahlah..selalu saya fikir saya bukanlah anak yang baik kerana jarang dapat bersama mereka..saya tetapkan dalam hati agar selalu menghubungi mereka...semoga anda semua tidak seperti saya...
Rezeki...kadang-kadang ada orang yang kita lihat agak sukar kehidupannya..ada yang agak senang kehidupannya..walau apapun biarlah ianya halal dan berkat. jika banyak rezeki tetapi tidak berkat tidaklah baik...semoga kita semua dilimpahi rezeki yang halal dan berkat..Amin..

No comments:

Post a Comment