Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

September 23, 2012

Cuka Kurma

Assalammualaikum dan salam sejahtera.
Entri saya kali ini mengenai Cuka Kurma.  Oleh kerana kelmarin, suami saya membeli Cuka Kurma, jadi saya ingin pun ingin mengetahui lebih mendalam mengenai khasiat Cuka Kurma ini. 
Apabila saya search Google mengenai Cuka Kurma, saya terjumpa blog ini moslem4peace.blogspot.com.  Memang banyak khasiat dari Cuka Kurma ini yang mana mungkin ramai dari kita tak tahu.  Suami saya membeli dengan harga bawah RM20 di Syarikat Jaafar Rawas Kota Bharu. 
Jadi, kepada sesiapa yang mahu mencuba silalah membelinya demi kesihatan yang baik.  Cuka Kurma juga adalah amalan pemakanan Rasullullah S.A.W.  Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment