Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

May 18, 2011

2 tahun dah......

18 Mei 2009, saya start membuat blog ini...terkial-kial....nak suka ada, malu pun ada...tetapi dek samangat yang membara, diteruskan jua.....dan setelah 2 tahun...inilah rupa blog kesayangan saya...Sudah mempunyai 389 entri termasuk entri ini.  Ada 23 follower, TQ bebanyak kepada yang sudi jadi follower...ada 10 friend....Terima kasih semua kerana sudi meluangkan masa untuk membaca blog saya.  Ada yang suka dan ada yang tak suka....itu adat dalam menulis blog....kita tidak boleh nak paksa orang untuk menyukai apa yang kita buat...tambahan pula ini adalah blog personal yang ikut suka tuan menulis....he...he....samalah juga usia saya dengan Facebook, tarikh yang sama saya menerjah kedalamnya....Kepada yang sudi untuk komen yang membina jutaan terima kasih....Saya ni jenis orang yang kurang blogwalking..jika ada yang ada dalam shoutmix, saya akan ziarah..jika ada kelapangan....saya bukanlah sepanjang masa menulis....Memang saya teramat bz....almaklumlah bekerja sendiri..Terima kasih semua...saya tidak mampu untuk memberikan lebih dari itu....Apa-apapun semuanya penghargaan buat saya....Bukan glamor atau populariti yang saya cari hanya untuk kepuasan  diri.....jika ada yang bersua di alam nyata yang kenal saya, tegurlah tidak mengapa...Oklah, Terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan buat semua dan doakan penulisan saya bertambah baik....

No comments:

Post a Comment