Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

May 3, 2011

Siapa tahu?? cer citer..cer citer.....

Assalammualaikum....
Lama dah saya tak menulis....laman sesawang yang dah naik sawang..hu..hu....Dah masuk bulan Mei....cepat masa berlalu meninggalkan kita tanpa kita sedari...Bulan Mei banyak peristiwa penting yang berlaku...
1.  1 Mei-Hari Pekerja-memang tidak berganjak setiap tahun
2.  17 Mei-Hari Thaipusam- yang ini akan berganjak tapi untuk tahun ini pada 17 Mei.
3.  Minggu kedua-Hari Ibu-Hari yang sangat sentimental....untuk ibu saya dan semua ibu.
4.  Bulan blog ini dicipta sehari sebelum hari lahir saya supaya senang untuk diingati......
Berbalik kepada tajuk diatas..saya sebenarnya menghidap resdung. Dari remaja lagi sudah kena dan tidaklah menyakitkan sangat cuma pada minggu lepas selepas saya makan belacan  (cari sendiri  penyakit) mata, kepala rasa gatal dan pening.  Saya ni agak takut dengan hospital...memang senang jika ke sana tetapi saya lebih kepada ingin rawatan tradisional atau pemakanan yang boleh diamalkan untuk mengurangkan resdung ini.  Agak-agaknya ada tak pembaca atau rakan blogger yang tahu serba sedikit  mengenai rawatan atau pemakanan yang boleh diamalkan untuk mengurangkannya dan jika yang sudah melalui sendiri dan mendapat kesannya lagi bagus untuk dikongsi bersama....Saya sudah berjanji pada diri sendiri untuk tidak makan lagi makanan yang gatal atau alahan kepada resdung.  Ketidakselesaannya hanya Tuhan yang tahu....Harap mendapat feedback yang baik...dan yang penting jujur...Terima kasih semua.....

No comments:

Post a Comment