Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

June 26, 2011

Rindu serindu rindunya....

Assalammualaikum dan selamat pagi semua...
Huh...3 minggu saya tak online...memang rindu untuk berblogging semula...macam-macam cerita...Begitulah kehidupan.  Kepada  yang masih sudi menjenguk blog saya dan shoutmix saya, jutaan terima kasih...walaupun tiada entri terbaru saya selama 3 minggu dan saya tidak berpeluang lagi melakukan blogwalking, maaf banyak...Lawan sesawang yang bersawang...Doakan saya untuk terus tabah dalam menjalani kehidupan ini..Bukan setakat blog. fb, twitter, e-mel..semua saya tidak jenguk untuk 3 minggu...hari ini baru aktif semula selepas silent mode...semoga Allah sentiasa memberika kerahmatan untuk kita semua...Amin..Luv u all and miss u all...(macam ramai sangatlah pembaca blog ni..he..he..)perasan sekejap..

No comments:

Post a Comment