Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

March 31, 2013

Kehilangan seorang lagi bapa saudara

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia.
Hari Rabu 27 Mac 2013, pergi seorang lagi bapa saudara iaitu adik abah yang rebah secara tiba-tiba di kebunnya.  Tinggallah abah 3 beradik saja.  Abah saya mempunyai 10 orang adik beradik dan dia adalah anak ketiga.  Bapa saudara ini meninggalkan 2 orang anak iaitu seorang lelaki dan seorang perempuan.  Allahyarham seorang yang suka bergurau.  Seingat saya semasa kecil saya takut dengan Allahyarham kerana dia suka menyakat saya.  Abah saya seorang yang serius, selalu diusik oleh abang dan adik-adik yang lain.  Perginya tanpa kembali.  Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan Al Fatihah untuk beliau.

No comments:

Post a Comment