Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

January 16, 2012

Header Baru .......lagi.....

Itulah yang dibuat....menambahkan lagi koleksi header blog sendiri.....kerana blog inilah yang paling disayangi maka kalau boleh setiap hari penampilan baru, kekemasan dan lain-lain yang berkaitan akan dibuat. 
Macamana boleh letak muka sendiri di header?  Entahlah, kalau nak dikira saya bukanlah golongan yang suka bergambar...dalam setahun boleh dikira berapa kali saya ambil gambar saya tetapi untuk tahun 2012 saya beranikan diri untuk mencipta header ini.  Sebenarnya gambar itupun pada bulan Ramadhan baru ini.  kira tahun lepaslah....untuk tahun ini masih tiada gambar baru...Itupun kira ikut mood kerana masih lagi akan membuat perubahan...-gila header?  Ohh tidak sama sekali...bagi saya header itu adalah perkara pertama yang dilihat di blog,  selepas itu isi blog..Bagi saya, header itu penting...tetapi pendapat kita berbeza.....
Nak tak nak terpaksalah reader melihat header saya ini....tidak tahu berapa lama kerana ianya akan berubah tidak kira masa....Selamat menatap header baru dari saya...... Maaf jika tidak suka.....

No comments:

Post a Comment