Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

April 21, 2013

Senarai Calon PRU 13 P126 Jelebu dan DUN.

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.
Kelmarin telah berlangsungnya proses penamaan calon bagi PRU 13 seluruh Malaysia.  Nampaknya banyak juga calon Bebas yang bertanding dan ada yang bertanding sehingga 7 penjuru.  Bermacam senario yang mewarnai proses penamaan calon kelmarin.
Saya akan menfokuskan kepada P126 Parlimen Jelebu dan DUN kawasan Jelebu.  Kelmarin juga dilihat Datuk Seri Utama Rais Yatim (DASURY) dan isteri turun padang untuk memberi sokongan kepada calon BN yang bertanding.  Tak mengapalah tidak ada rezeki untuk PRU kali ini untuk bertanding asalkan semangat tetap ada.
Kenapa saya fokus di Jelebu.  Hujan emas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri.  Walaupun saya telah bertukar alamat mengundi tetapi Jelebu tetap dihati.  

P126-PARLIMEN JELEBU
BN    -Encik Zainudddin Ismail
PAS  -Aiman Athirah Al-Jundi

N01-CHENNAH-ini sebenarnya kawasan saya.
BN   -Siow Foo Wen
DAP- Loke Siew Fook

N02-PERTANG
BN   - Datuk Jalaluddin Alias
PKR -Muhammad Syamwill Mertadza-ini saudara saya.  Tahun 2003 abang iparnya Shahril Zakaria bertanding-sepupu saya.

N03-SUNGAI LUI
BN  -Mohd Razi Mohd Ali
PAS- Nor Arif Selamat

N04-KLAWANG
BN  -Datuk Yunuis Rahmat
PAS- DR Rosli Yaakop
Oleh itu sama-samalah kita menunggu 5 Mei 2013 untuk melihat siapa yang akan memenangi PRU 13 nanti.

No comments:

Post a Comment