Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

June 13, 2013

Kelantan umum Cuti Peristiwa 30 Jun 2013 sempena Perlawanan Akhir Piala FA.

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.
Kelmarin Kelantan mengumumkan cuti peristiwa pada 30 Jun 2013 bagi perlawanan akhir Piala FA 2013, Kelantan vs JDT.  Menteri Besar- Datuk Ahmad Yaakub telah mengumumkannya kelmarin.  Terima kasih banyaklah.  Cuti ini bagi memudahkan penyokong Kelantan untuk balik dengan selamat.  Almaklumlah, Kelantan bekerja pad hari ahad.  
Fenomena ini biasa.  Jika ada perlawanan membabitkan Kelantan terutama perlawanan akhir, memang bumi Kelantan akan senget sebab ramai rakyatnya berada di Stadium Bukit Jalil.  Inilah yang penting-pemain keduabelas iaitu penyokong.  Macam-macam aksi dapat dilihat sepanjang jalan, sesak usah nak ceritalah.
Sebenarnya jika di Kelantan tidak kira, pilihanraya, cuti sekolah, perayaan, jalan memang akan sesak.  "Raya" sepanjang masa. he..he.
Tidak kira kalah atau menang, semangat kesukanan perlu dijaga dan emosi perlu dijaga.  Almaklumlah perlawanan dengan JDT yang mana 2 orang bekas pemain Kelantan berada disana.  Jaga diri dan emosi.  Terima segalanya dengan hati terbuka.  Memang mengharapkan kemenangan Kelantan tetapi jika tiada rezeki nak buat macamana.  Jangan ada insiden yang tidak baik berlaku.  Saya?  Lebih selesa menonton dari Stadium Rumahku Syurgaku..he..he... 

No comments:

Post a Comment