Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

June 26, 2013

Syura Juara Masterchef Selebriti 2.

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.
Agak lama tidak menulis entri kerana agak sibuk.  Hari ini baru berkesempatan untuk menulis.  Blogwalking pun dah lama tak dibuat...tak sempat.
Malam tadi telah berlangsung siaran Kemuncak Masterchef Selebriti 2 dan dimenangi oleh Syura.  Tahniah.  Syura sebenarnya bukanlah orang yang diramalkan menjadi Juara dari awal kerana prestasinya sekejap naik dan turun.  Kagum dengan Syura yang sudah pun berhijab dan menyahut cabaran untuk memasuki pertandingan ini.  
Kehidupan Syura selepas ini pastinya akan berubah.  Doa Syura untuk membawa ibu pergi menunaikan Umrah mungkin adalah salah satu faktor untuk dia berjaya.  Contoh yang baik.  
Semoga Syura lebih berjaya selepas ini.  Syura membuktikan bahawa jika dalam nyanyian dia kurang berjaya ataupun berada pada prestasi biasa, Masterchef Selebriti ini adalah sinarnya.  Jika dia tidak dikenali sebagai penyanyi, tidak mungkin juga untuk dia memasuki Masterchef Selebriti ini.  Allah telah mengaturkan segalanya dengan baik dan dihujung kesabaran ada hikmahnya.  Syabas Syura...Tahniah  juga Celina.  Bukan Celina tidak hebat tetapi rezeki lebih menyebelahi Syura.

No comments:

Post a Comment