Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

June 20, 2013

Personaliti Mengikut Kaedah Metafizik.

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.
Hari ini saya terbaca tentang personaliti mengikut kaedah metafizik yang hot sangat sekarang.  Tetapi kita perlu ingat, ramalan, tilik nasib adalah berdosa.  Semuanya Allah Yang Maha Berkuasa.  Sewaktu kita menjadi janin 4 bulan dalam rahim ibu, sudah ditetapkan segalanya untuk kita. Tetapi setiap yang Allah jadikan mempunyai hikmah tertentu atau rahsia disebaliknya.  
Berdasarkan kepada kaedah metafizik ini, saya tetap mendapat nombor asas 1 dan kod Jutawan 3.  Bermakna saya memang jenis bekerja sendiri dan Jutawan dermawan macam Bill Gates.  Entahlah yang saya pasti, jiwa saya jiwa bekerja sendiri.  Bagaimana pula dengan pembaca?  Yang penting semuanya kuasa Allah.

No comments:

Post a Comment