Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

December 8, 2010

Cara untuk membuat Blog Header sendiri...

Assalammualaikum...
Hari ini saya nak share satu info  tentang membuat blog header  sendiri.  Mungkin kita mahukan kelainan dan tidak mahu terikut dengan blog header yang biasa.  Saya terjumpa satu aplikasi sewaktu saya mahu menukar blog header saya iaitu Bighugelabs.  Kita boleh mengupload gambar kesukaan kita dan membuat blog header kita sendiri.  Selepas kita save dalam komputer kita, kita editlah header itu untuk penuh seperti saya dengan saiz 1000px X 304px.  Jika tidak kita tidak akan mendapat blog header yang penuh seperti saya.  Jadi jika ingin mencuba, tekanlah di sini.  Selamat Mencuba dengan info yang saya berikan ini...Jika ada info lain yang ok saya akan share lagi...Daaaa...

No comments:

Post a Comment