Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

December 5, 2010

Ohhh Blogger Aktif...

Assalammualaikum....
Hari ini saya menukar lagi wajah blog kesayangan ini..maklumlah tak pernah puas hati dengan wajah yang ada dan ingin tampil dengan wajah lain.  Menjadi juga wajah baru blog ini walaupun bukanlah 100% seperti yang diharapkan.  Tetapi kemusykilan yang bersarang sudah lama, Blogger Aktif saya sudah hilang.  Adakah saya bukan ahli yang aktif yang tidak mengambil bahagian atau lain-lain.  Mula-mula hilang chat box, kemudian hari ini tidak tahulah apa yang dah jadi...Ada antara anda yang menjadi ahli Blogger Aktif boleh menjawab kemusykilan saya atau admin Blogger Aktif sendiri yang membaca post saya ini..Diharapkan saya bertemu jawapannya....dan tolong beri jawapan kepada saya...Terima kasih....

No comments:

Post a Comment