Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

February 21, 2011

IFrame lagi...

Entahlah...ye atau tidak saya jadi mangsa....aghhh....siapakah sidurjana itu???Kenapalah saya yang serba kurang tahu ini menjadi mangsa iframe????  Ini sungguh tidak adil......Teruskan wahai pembuli......Semoga aman hidup dunia dan akhirat atas kelakuan yang sungguh "sopan" itu....Sebenarnya saya tidak faham dan tolong fahamkan saya...Sesiapa yang ada ilmu sikit atau banyak tentang iframe tolong explain kat saya dan sebelum saya marah tahap dewa....Baik ke tidak ke iframe ni...Patut ke benda ini berlaku???  Berblogginglah secara ikhlas dan jujur..tak mainlah main kotor ni..came on lah....zaman canggih dan dah canggih berblogging janganlah bab kejujuran macam katak bawah tempurung....Tak pasal tahap gaban dah punya kata-kata.....Benda ini terbongkar masa saya tengok statcounter dan ada iframe yang keluar disitu...Hilang dah kewanitaan saat menulis ini...Astaghfirullahalazim.....sabar....

7 comments:

  1. skarang byk yg salahguna iframe.. akibatnya blog yg psg code ade iframe tu jadi lembap.. sebab loading lebih daripada 1 blog..

    ReplyDelete
  2. apalah benda semua ni...patutnya blog ni macam berat ajer...kesiannya

    ReplyDelete
  3. kalau nak .. delete je code iframe tu. Tapi sebelum tu baca dan semak dulu code tersebut supaya tak tersalah delete. Nak tahu lebih lanjut .. baca post entry ini Terkedu dengan Tipu Muslihat Trafik Iframe ..

    ReplyDelete
  4. Tuan SLM: lama menyepi..betul lah..berat blog ni...
    anastasyea: TQ very much..nanti saya try tgk...

    ReplyDelete
  5. oouuh boleh berat ye

    ReplyDelete
  6. mungkinlah...tp mmg ada terasa berat sikit...

    ReplyDelete