Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

February 21, 2011

Salam Nusantara....

Kelmarin 16 orang dari Indonesia melawat....suka ada, takut pun ada.....Semua ada di Shoutmix...So..rasanya kelmarin paling ramai dari Indonesia...Salam Nusantara....Ringkas sahaja untuk permulaan pagi...Begitulah dunia blogger ada suka, duka dan bermacam lagi...ada kawan baru ada kawan pergi...semua ada....kita tidak boleh nak paksa orang ikuti blog kita..Bagi saya, saya bersyukur kerana ada yang sudi singgah walaupun seorang sehari...Saya bukanlah orang yang mahir dan blog ibarat diari dan apa yang terjadi pada kehidupan saya dan sekeliling....Saya tidak boleh kata "jangan" jika ada kawan blogger menulis apa yang dia suka kerana itu hak dia begitu juga saya...Pelbagai peringkat umur berblogging pun kita tidak boleh kata tidak kerana itu semua hak dia.  Tua, muda, adik sekolah, adik U, ibu bapa, suri rumah..kita tidak boleh kata untuk apa mereka berblogging...semua ada hak....Pilihan di tangan kita dan mereka....Salam ukhwah kepada semua dan selamat berblogging di mana saja anda berada...

3 comments: