Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

February 21, 2011

Semoga cepat sembuh atau kembali kepada keadaan biasa....

Entri ni memang saya tujukan khas buat guru saya,  dalam dunia blogging.   Beliau ialah follower saya yang pertama, juga pemberi komen pertama untuk saya dan banyak saya belajar daripada beliau...Macamana beliau boleh terlihat blog saya yang tidak sepertinya ini, saya pun tidak tahu dan ianya tidak penting dan saya bersyukur adanya orang seperti beliau yang nampak hasil penulisan saya.  Tetapi dalam seminggu ini, beliau kurang aktif, saya sendiri pun tidak pasti mengapa cuma saya harapkan beliau kuat semangat, tabah dan cekal dalam apa saja yang dihadapi.  Semoga beliau dilimpahi kesihatan yang baik kerana saya pernah terbaca beliau pernah tidak sihat sebelum ini dan pernah mendapat rawatan di HUSM.   Walau apapun sentuhan blog beliau masih dinanti dan semoga kembali berblogging seperti biasa.  Sentuhan emas, bagi saya sentiasa saya nantikan dan ramai lagi pengikut setia serta pembaca setia beliau.  Marilah kita berdoa agar beliau kembali seperti biasa.  Saya  berharap beliau tidak marah dengan entri ini yang saya tujukan khas buat beliau...Walaupun hanya melalui dunia blog tetapi banyak yang saya belajar....Terima kasih tuan....

No comments:

Post a Comment