Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

February 13, 2011

Sejuk mata memandang...

Sejuk mata memandang...melintas didepan...Tahniah adik-adik....memang tenteram jiwa dan raga tengok....Syukur pada Ilahi dan Tahniah untuk mak bapak diaorang yang berjaya mendidik anak-anak...Memang saya suka tengok orang memakai tudung labuh..kemas, rapi dan nampak aura muslimahnya...

sejuk kan mata memandang:  gambar hiasan
Dalam hati sebenarnya ada juga menyimpan cita-cita tetapi masih tertangguh hingga kini..Kenapa?  Kerana takut akhlak tidak sebaik itu.  Bagi saya ianya amat suci dan saya akan rasa bersalah jika akhlak saya masih kurang..betul....Saya mahu akhlak saya terjaga seperti labuhnya tudung ini...Semuanya perlu cukup pakej bagi saya...InsyaAllah masanya akan sampai...Semoga ianya akan kekal dan tidak sekejap sekejap
Percaya tak apabila kita melihat mereka yang bertudung labuh, kita rasa merekalah cerminan akhlak sejati...Jika kita perempuan merasa tenteram melihat apatah lagi apabila lelaki melihat....
Diharapkan mereka yang memakainya tidak merosakkan keindahan yang digambarkan dan menjaga batas susila dengan sebaiknya...

2 comments: