Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

January 8, 2011

BanJiR MeraH Di KBMaLL

Assalammualaikum...
Hari ini saya bukak blog ada mesej di shoutbox..saya minta maaf kerana biasanya pada hari Jumaat saya jarang online   Memang pada hari jumaat sahaja  saya cuti dan hari lain, insyaallah ada.  Berbalik kepada tajuk saya..memang Kelantan banjir tetapi apahal pulak banjir merah di KBMAll??Saja nak buat tajuk mengancam sikit.  Saya dan famili berkesempatan pergi ke KBMall petang kelmarin sempena Pelancaran Jersi Baru Red Warriors oleh Dato' Anuar Musa.   Ia juga bersempena penjenamaan kad ahli Red Warriors oleh Dato' Chan pemilik kelab Cardiff UK.  begitu ramai manusia dan rasa saya seorang yang kerdil almaklumlah kita orang NS..Dan kelmarin 7 Januari juga adalah bersamaan dengan hari lahir orang popular iaitu Khairul Fahmi atau Apex..Selamat Hari Lahir Apex...Kami tidak berkesempatan bergambar bersama kerana terlalu ramai manusia yang ingin bergambar bersamanya....Apapun ada saya sertakan sedikit gambar pad majlis kelmarin..  Kelantan juga memperkenalkan pemain baru mereka iaitu Nicholas Chan sebagai penyerang..Waa...ini betul-betul sudah hebat untuk Red Warriors disamping kehilangan 3 orang pemain mereka yang berhijrah ke T Team iaitu Farhan, Indra dan Azizi....Minta maaflah ye..gambar yang dipaparkan kurang memuaskan almaklumlah amatur..he..he...





















4 comments:

  1. yelah...tapi tak tahulah lagi dia boleh main ke tak sbb kontrak dgn Kelantan ada setahun lagi...mungkin kena denda kot...hu..hu..

    ReplyDelete
  2. meriah betul kan..betul-betul meriah. Banjir-banjir pun dia orang datang. Itu tandanya semangat berkobar. Hidup bola sepak Kelantan dan M!alaysia

    ReplyDelete
  3. betul tu tuan, terasa kecik kelmarin bila diaorg bertempik wira merah..he..he...memang org kelantan tkenal dgn semangat utk bantu membantu puak dia....tanpa ideologi...demi utk menaikkan sukan bolasepak...

    ReplyDelete