Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

January 24, 2011

Terima kasih ye...

Hari ini rasa nak berterima kasih.  Topik yang best tidak mampu lagi untuk difikirkan..buntu seketika...Biasalah mood yang datang dan pergi begitu juga idea selalu hilang...kepada gengblogger yang ada love saya punya entri dan rasanya ada 2 yang masuk entri best hari ini iaitu persoalannya dan setianya..saya tak sempat nak tengok siapa yang love entri saya tetapi terima kasih banyak.  memang saya akui, sejak saya masuk gengblogger, visitor ada peningkatan...Alexa saya pun makin baik.  Oklah tu untuk saya yang amatur ni, sangatlah bersyukur.  Saya menulis blog secara suka-suka dan jika ada yang sudi untuk follow teima kasih banyak.  Blog ini masih dalam proses pentrukturan dan pembaikan...ha..ha....masih ada yang saya tidak puas hati.  Jadi jangan ada yang terperanjat dengan rupa blog yang berubah.   Biasalah selagi tak puas hati, selagi itulah tak boleh nak maintain dengan rupa blog yang sama.   Tengah mencari idea yang dah hilang....so....Terima kasih banyak...terima kasih daun keladi..kalau boleh ikutlah lagi....

4 comments:

  1. he..he..TQ very much...the only one follower...

    ReplyDelete
  2. teruskan ..jgan putus asa
    banner klu ada share la...
    salah 1 cara promote blog gak..
    klu ada nanti pce letak kat blog pce

    ReplyDelete