Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

January 12, 2011

Idea yang tandus....

Bakpolah tak tubit idea hari ni...Puas otak berpusing....mana dah larinya idea aku yang banyak dalam bilik air tadi...Jika semalam, beratus idea ada untuk ditulis, apabila mengadap komputer macam kaku dan terpinga-pinga....Ada juga masanya kekeringan idea.  Inilah masalah blogger yang amatur macam aku...Tengok orang lain...hui...mengalir macam air idea diaorang....Tak apalah pagi lagi mungkin tengahari atau petang adalah idea tu kot...datanglah idea...Sebenarnya banyak yang boleh ditulis tapi tak tahu nak memulakan...Kisah sosial, politik semua ada hiburan pun sama.....Hu..hu...Tak apalah.  Kasi otak rehat dulu...Copy & Paste???Entahlah sebenarnya dah keluar azam untuk tidak copy & paste....biarlah dengan idea sendiri...Tetapi kita manusia yang tidak sempurna....Saya faham kenapa copy & paste berlaku tetapi biarlah disertai dengan link atau tuan rumah idea itu..sebagai penghargaan.  Dari satu sudut sebenarnya berbangga kerana ada orang kata idea kita bagus sehingga copy & paste  tetapi dari sudut yang berbeza,..tersangatlah berasapnya tuan punya idea..lebih berasap dari ekzos kereta yang dah lama tidak dihantar servis.  Azam saya untuk tidak copy & paste lagi...biarlah idea masih lintang pukang saya akan tulis idea sendiri...mari..mari..marilah idea...hu..hu....sedihnya...Agaknya dalam banyak-banyak hari, idea takut nak datang kat saya hari ini...Nasiblah idea....ku kehilangan idea.....bakpolah......

3 comments: