Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

January 13, 2011

Hairi Safwan 2...


ehh..macam sama dengan nama FB dia....Hairi Safwan 2....itulah nama yang diberi kepada beliau...Pemuda berusia 22 tahun ini adalah Juara Anak Wayang Astro dan penuntut Aswara...Saya pernah menulis tentang beliau pada 21 September 2010 selepas melihat lakonannya sebagai Ustaz Dhamiri dalam cerita Ular Emas...Terbaru cerita yang ditayangkan di TV3 iaitu Saka Jentayu yang mana beliau memegang watak sebagai Jalit(muda).  info yang saya tahu beliau telah selesai berlakon sebagai watak utama dalam filem Hantu Air arahan Murali Abdullah bersama Nisha Dirr......agak-agaknya kuat juga bermain dalam air filem ini ya adik Hairi??? Post saya Hairi Safwan pada tahun lepas mempunyai keyword paling ramai pembaca, selepas itu Ustaz Dhamiri dan ketiga Ustaz Ular emas....Tahniah Hairi memang nama adik sedang melonjak naik dan ramai peminat terutama perempuan..betul tak???Saya menulis tentang beliau secara ikhlas....beliau juga mempunyai interaksi yang baik dengan peminat...Memang saya teliti kisah beliau jarang keluar di media..tetapi jika saya tidak perasan maafkan saya.  Itu tidak mengapa kerana jika tersiar kerana publisiti tidak baik pun tidak guna...Saya berharap Hairi akan terus maju dalam bidang yang diceburi dan sentiasalah menjaga nama baik dan tunjukkan contoh yang baik sebagai pelakon....Selepas ini akak tak mahu adik mempunyai reputasi yang tidak baik....Peminat ada untuk menyokong adik...Ada satu pertanyaan, adik tak nak lanjutkan pelajaran ke?  Alangkah bagusnya jika adik lanjutkan pelajaran seperti Norzizi Zulkifli yang menjadi pensyarah kalau tidak silap kakak....Jadi apabila ilmu dan bakat yang ada bergabung..adik boleh lebih maju lagi dan mempunyai masa depan yang lebih cerah....Oklah...nanti kalau ada info terbaru akak akan buat post lagi mengenai adik...Selamat Maju Jaya...Dan jangan hanyut dalam dunia glamor.....

2 comments: