Realiti kehidupan amat pahit untuk ditelan sedangkan khayalan lebih indah untuk di ingati…

Hanya Allah tempat mengadu kerana Allah Maha Berkuasa…


Nuffnang X

January 10, 2011

Tolonglah ingatkan aku........

Ni entri kedua tajuk ni...kesnya dah banyak yang menjadikannya kontroversi....udah-udahlah...keputusan dah diumumkan hampir sehari...terimalah kenyataan.. Saya tidak menyebelahi sesiapa..Saya neutral...saya mendengar lagu berasaskan susunan lirik melodi...Saya faham ramai yang tidak puashati....Janganlah menjadi rumah siap pahat berbunyi....Terimalah wahai semua dengan hati terbuka Ana Raffali-Tolong Ingatkan Aku Juara AJL 25 malam tadi 9 Januari 2011....Sepatutnya kita berbangga kerana anak muda itu berjaya...Ada yang nak marah saya ke???Janganlah benda begini sampai jadi serius.....Jangan marah semua....jangan terlalu serius sangat dalam perkara ini...Maafkan saya yang sekadar memberi pandangan sendiri....Tolong ingat mengingati....

4 comments:

  1. Betul apa. Kenapa nak marah pulak. Kita terima realiti kemenangannya sudah begitu keputusannya.

    ReplyDelete
  2. betulkan???sudahlah sudah....kita terima jelah...

    ReplyDelete
  3. ya..betul. cukuplah fasal ana raffali. Masih banyak hal lain di depan perjalanan kita yang semua kena tempuhi. Dia dah menang, kita ucap tahniah aje. Ingat-ingatlah, askar Jepun pun dah mula berlatih perang...hahahaha

    ReplyDelete
  4. ha ha..askar jepun dah berlatih perang...tapi kita kat sini sibuk ngan AJL yang dah berlalu...

    ReplyDelete